Intrebari Frecvente

1. Cum cumpar?
2. Care este avantajul unei comenzi online?
3. Cum se efectueaza plata?
4. Cat dureaza livrarea?
5. Cum se realizeaza livrarea comenzii?
6. Nu am primit factura, ce fac?
7. Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?
8. Am primit un produs defect sau alt produs decat cel comandat, ce trebuie sa fac?
9. In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

1. Cum cumpar?
In momentul in care ai gasit un produs pe care doresti sa il achizitionezi, apasa pe butonul Adauga in cos. Iti va fi afisata automat pagina de vizualizare a Cosului de cumparaturi, unde ai optiunea sa vizualizezi lista de produse existente in cos sau sa modifici cantitatile pe care doresti sa le achizitionezi.

Dupa ce te-ai asigurat ca esti de acord cu Termenii si Conditiile site-ului apasa pe butonul Spre Finalizare Comanda.

Pentru a finaliza comanda urmeaza cei 3 pasi:
-pasul 1 - completeaza campurile cu informatiile de livrare a comenzii tale
-pasul 2 - ia la cunostiinta ca livrarea este gratuita pentru comenzile de peste 240 lei
-pasul 3 - alege metoda de plata pe care o doresti pentru comanda ta

Pentru comenzi simple si rapide suna la numarul de telefon 031.630.4266

2. Care este avantajul unei comenzi online?
Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:
-comanda ta poate fi inregistrata la orice ora, fiind preluata in ordinea inregistrarii lor
-rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul "In stoc''
-vei fi informat in timp real despre stadiul comenzii tale

3. Cum se efectueaza plata?
Plata produselor comandate se face in sistem ramburs si se efectueaza integral la livrarea comenzii, catre curierul care efectueaza livrarea sau cu card online, prin intermediul procesatorului de tranzactii financiare Stripe. Sunt acceptate urmatoarele tipuri de carduri: MasterCard, Visa si Visa Electron.

4. Cat dureaza livrarea?
Dupa ce ai finalizat comanda, aceasta va ajunge la tine in 1 sau 2 zile lucratoare, intre intervalele orare:
Bucuresti - 9:00-17:00
Oriunde in tara - 10:00-19:00

5. Cum se realizeaza livrarea?
Livrarea comenzilor se realizeaza prin firma de curierat SAMEDAY. Dupa ce a fost expediat coletul, vei primi un email de confirmare impreuna cu numarul de awb al coletului cu ajutorul caruia poti verifica stadiul expedierii pe site-ul firmei de curierat.

6. Nu am primit factura, ce fac?
Factura se trimite in format digital la adresa de email pe care ne-ai comunicat-o sau la numarul de telefon pe care l-ai notat atunci cand ai plasat comanda ta.

7. Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?
Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice) si nu face parte din exceptiile mentionate aici.

8. Am primit un produs defect sau alt produs decat cel comandat, ce trebuie sa fac?
Contacteaza-ne la numarul 031.630.4266 sau prin e-mail la info@adona.ro pentru a gasi in cel mai scurt timp solutia potrivita pentru tine.

9. In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?
Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre adona.ro, in contul pe care ni l-ai comunicat in momentul cand ne-ai instiintat de retur.