Procesul pentru Retur

Pentru a beneficia de restituirea banilor, te rugam sa ai in vedere urmatoarele conditii de returnare a produselor:

- NU SE POT RETURNA PRODUSELE FOLOSITE!
- produsul nu va prezenta semne de uzura
- produsul nu va fi deteriorat si nu va avea accesorii lipsa (bretele, etc...)
- instiintarea pentru returnarea produsului sa fie facuta in termen 14 zile calendaristice de la momentul primirii coletului
- returnarea produselor se va face intr-un ambalaj care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportului
- ne rezervam dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezinta semne de uzura

Modalitate de returnare:

- te rugam sa ne instiintezi de intentia de a returna produsul, printr-un e-mail la adresa retur@adona.ro, care sa contina: numele pe care s-a facut comanda, numarul comenzii, produsul pe care doresti sa-l returnezi (gasesti aceste detalii in mesajele de confirmare primite dupa efectuarea comenzii)
- dupa confirmarea de primire a solicitarii, ne poti returna produsul EXCLUSIV prin curier rapid (curierul va veni la adresa ta pentru a ridica coletul), cu RAMBURS 0 Lei, cu mentiunea ca pe colet sa fie mentionat numele pe care s-a plasat comanda
-formularul de retragere de la https://www.adona.ro/formular-de-retragere.html este doar un model si nu e obligatoriu
- pentru returnarea banilor este nevoie sa ne comunici un cont IBAN, aceasta fiind singura modalitate posibila de plata
- termenul de restituire al banilor este de maximum 15 zile calendaristice
- pentru retur, singurul cost pe care il vei suporta va fi costul de transport al produsului catre sediul nostru, fara a exista alte taxe suplimentare

Exemple firme de curierat:

-https://www.urgentcargus.ro/
-https://www.fancourier.ro/
-https://www.sameday.ro/
-https://gls-group.eu/RO/ro/contact-gls

Poti opta si pentru schimbarea produsului comandat cu un alt produs sau alt model.

Ai obligatia legala de a avea grija de produse cat timp se afla in posesia ta. 

Iti Multumim!